Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

fredag 26 februari 2010

26 februari..."Däppt i näsan"

Vad jag hatar att vara förkyld. Min man har smittat mig och jag tvingade mig att jobba igår, men som tur i oturen så är jag ledig tre dagar nu med en riktig förkylning. Det är inte många timmar man får sova. Man vaknar med gapande mun, dreglet har runnit och det finns inte tillstymmelse av andning genom näsborrar. Olidligt !
Men inte bara näsan rinner , det kommer vatten ovanifrån. Det har regnat idag och med tanke på all snö som passar på att smälta så kommer det bli en och annan översvämning. Inte bara i min näsa. Blä!!!!

Inga kommentarer: