Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 11 februari 2010

Torsdag 11 februari

Vad skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull. Ligga och läsa en bra bok,jag slukar allt som har med det mediala, just nu håller jag på med den här boken.
Eftersom jag håller på att utveckla mitt eget mediala och tyder drömmar och spår ibland så njuter jag av att läsa om andras upplevelser. 
Idag vaknade jag och det var -12 grader ute, brrr. Ledig idag med , jätteskönt. Fram emot lunch bytte jag om och åkte till stan en sväng, köpte ett par stämplar och lite papper och band. Inget jag behövde men de var nya på hyllan. Banden köpte jag i en syaffär, hel rulle 10 meter, 29:- Sen var jag inom på en mack och köpte dagens lunch, korv i baugette. Nyttigt? Njae, inte så.
På eftermiddan så var det utvecklingsamtal på min sons skola, han går i 7:an. Tog med mig kameran ,solen sken och jag tänkte att man kan ju hitta nån fin vinterbild. Och det gjorde jag, de här:



Nu är det kväll och när barnen sover ska jag sitta och pyssla lite och kanske sätta på en film. "Fantomen på Operan" Jag har sett nån gammal film för många år sen men denna är rätt ny. Men det är om jag orkar, boken drar med.
Imorgon kommer min militär hem, varit borta hela veckan, då jobbar jag kväll.
Men men, jag får ligga med hans armar om mig och somna in på kvällen. Då är allt som vanligt igen.

Inga kommentarer: