Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 24 februari 2010

Vinter, vinter , vinter ! 24 februari

På mitt jobb fanns det mycket snö på taket och igår kom det en massa killar och skottade ned det. Det blev en hel del. Här är bild på baksidan. Några fönster blev täckta så det har de fått ta bort idag, vi har en del klättringssugna barn så då går det inte att ha snöhögar upp till taket.
Men vi ska väl inte klaga, vinter har vi önskat oss i många år. Ett litet vårtecken är dok att solen värmde underbart idag. Och nu har min man smittat mig med sin förkylning.

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Ville bara kolla att du mår bra!!!
Kramar Lina

Frideborg sa...

Tack Lina ! Jodå, men förkyld som bara den.

Kram