Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag !

Vaknade ganska tidigt, ont i magen och mådde dåligt. Men man ska inte visa att man har ont. Jag fixade frukost och la en liten present på allas assiett. Min käre man såg sur ut för han hade ju inte köpt nåt. Men det hade jag inte förväntat mig heller, det brukar bara vara jag. Däremot hade barnen ritat och dottern köpt choklad. Jag var nöjd ändå. Det är min ide att ge och jag förväntar inget tillbaka.
Min man fixade en god lunch och sen körde jag barnen till gympan. Vi åkte förbi äldste sonen och la ett paket i brevlådan. Snart tjugonio år men fortfarande mitt barn. Lugn kväll, suttit mest vid datorn. Man på soffa och barnen har åkt till sin pappa. Nu dröjer det en vecka innan de är här igen, även om vi träffas nästan varje dag. Vad jag älskar dom alla tre.

Inga kommentarer: