Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 21 februari 2010

Söndagen den 21 februari

Vad det har snöat nu, har inte på många år upplevt en sån vinter. Även om man börjar bli trött på snön nu så ska man inte klaga, snart har vi slasket här och det är minsann mindre kul. 
Idag kom mina barn, de bor ju hos mig varannan vecka men är här nästan varje dag ändå. De har sportlov den kommande veckan, jag har valt att inte ta semester men lagt mina 4 dagar med kalasarbetspass. Min älskling har tagit ledigt så de behöver inte vara ensamma i alla fall.
Nu ska vi snart ha en god söndagmiddag.

Inga kommentarer: