Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

fredag 12 februari 2010

Fredagen den 12 februari

Idag har jag haft fullt upp innan jag skulle iväg till jobb. Jag började se "Fantomen på operan" , men klockan drog iväg så strax innan midnatt kom jag isäng. Var ändå tvungen att läsa i min bok ett kapitel innan ögonen gick i kors. Det handlade om barns undran om döden och livet efter detta. Jag kan bara säga en sak, alla barn skulle vara mindre rädda för döden, ja vuxna med om de haft en Benny i sin närhet. Spontana härliga frågor från barn under tonåren. Man kan faktiskt fråga barnunder sex år vad de varit med om innan de kom "hit" , är de under fyra år så är det ännu bättre.

I påsk ska jag träffa ett medium. Ska bli intressant. Jag ska skriva ned lite frågor så jag kommer ihåg vad jag vill veta. Så man inte sitter där sen och tänker, "visst ja, det skulle jag frågat". Så himla spännande, även om jag då och då har ständig kontakt med ett annat medium via nätet , hon har jämt så mycket så vi har liksom aldrig avslutade samtal.

Inga kommentarer: