Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 10 juni 2010

Torsdag.....v.23

Skolavslutning idag, jag hade tur och kunde vara med min dotters avslutning. Vilken tur att hon går i musikklass, det blir så musikaliskt.Precis när vi skulle åka så kom hantverkare. Vad de hade gjort till vi kom hem var att lägga papper på golvet, och spacklat lite. Blir väl kanske inte mer idag. 
När jag kom hem så hade mitt paket från Mimas Scrapbooking kommit. Jag kommer aldrig mer beställa därifrån, 1 månad för att få sina varor. Jag fick i alla fall min MS Dollylace, och mina 2 stämplar från Greetings Farm.
Shoppade lite smått på stan, en bukett rosor, halvpärlor, pensel och papper som passar skrivare och att stämpla på. Sen var jag inne i en syaffär och köpte svart spets. Nej jag har inte råd, men skattepengarna kom igår. Och jag var verkligen unnad att få handla för 200:-(sammanlagt). Nu ska jag strax iväg till jobbet, synd för jag hade hellre pysslat nu när jag fått min efterlängtade MS.



Inga kommentarer: