Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 6 juni 2010

Söndag 6 juni

Ledig dag, nåja inte helt. Familjen vill bli klippt och det skulle handlas. Det är på min lott.
Så först dottern, snelugg och etage men inte klippa av längden. Blev fint, men hon tyckte hon var ful. Men när vi var o handlade så slängde hon med håret och sen sa hon att hon var rätt nöjd en då. Det såg jag väl. Hon sträckte på sig och försökte se sexig ut. 12 år...vad ska det bli ? Mannen blev klippt, 1 mm kort , bara att köra av med maskinen och sen jämna vig nacke o polisonger, klart.
Sonen ville inte bli klippt. Det får nog bli efter skolavslutningen.
Sen får vi se hur dagen blir. Pyssel blir det en stund i alla fall. Fika i solen .
Framför allt bara vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vore skönt att kunna klippa grabbarna igen... Vi har maskin hemma, har lärt maken klippa sonen, men inte ofta jag orkar tjata på honom så mycket att han tar tag i det. Jag orkar inte med mina armar längre, det blir skevt och ojämnt för att jag egentligen inte orkar hålla armarna uppe... Synd, för man skulle spara mycket pengar annars.