Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 16 juni 2010

Mitt badrum16 juni

I ett par dagar nu så har vi haft hantverkare hos oss som har spacklat, lagt på fuktskydd och målat på som gummi. Och idag har han börjat lägga på kakel. Äntligen kanske man kan se en ände på detta helvete. Det borde varit klart tidigare men den här killen fick veta om kakelläggning i torsdags. Jag vet inte vad som är den felande länken bland hantverkare , om det är nonchalans eller de vill verka översittare. Han som lägger kakel är i alla fall en rar kille. Så han är jag inte sur på. Bilder kommer när allt är klart.

Inga kommentarer: