Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

tisdag 29 juni 2010

Äntligen igen!

Nu är köket klart, vi fick en ny fläkt med viss påtryckning. Sängarna och madrass har kommit. Jag har förberett viss pyssel att ta med till stugan vi ska hyra 2 veckor.
Så det blir, pyssel, laptop,böcker och med tanken att få vila, koppla av. Vad gäller vädret så får det regna, fast jag hoppas inte på det. Men jag ska inte ha för stora förhoppningar i år.
Jag ska insupa själslig healing på mig själv. Kanske försöka mig på att meditera, det finns ju tystnad och mycket natur. Jag ska ta kort på nåt som känns trevligt varje dag.
Imorgon jobbar jag, torsdag är det dags att packa och på fredag bär det av.Mmmmmot Mmmmmmys !!!!

Inga kommentarer: