Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

måndag 5 april 2010

Hemma välbehållen!

Igår gjorde jag och min dotter resan hem från Skåne, resa på 35 mil. Borta bra men hemma bäst. Det har varit trevliga dagar då jag umgåtts med mina systrar och familjer och varit hos ett medium, träffat ett par grabbar som är med i WoW som vi spelar. Jag har varit hemma hos en sjuklig barndomskamrat, hon gör mycket beställningar av mina kort. Så det har varit bra.
Vi har haft fint väder, men lite blåsigt.. Det är drygt att köra 35 mil. Efter 20 mil hände nåt som jag inte trodde skulle hända. Jag tyckte att det blev varmare i bilen , då höll jag på att somna. Ryckte till när jag var halvägs av vägen. Jag var alldeles skakis efteråt. Min dotter tyckte förstås att det var otäckt, men resten av vägen hem var det ordlekar och skämt för att hålla mig vaken.Så nästa gång kanske jag tar tåget.

Inga kommentarer: