Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 14 april 2010

Min balkong

I måndags så la jag golv på min balkong, har fortfarande ont i hela kroppen efter den pärsen, nej det var lätt. Men ont har jag fortfarande. Sen satte jag ihop en förvaringslåda så nu blev balkongen äntligen lite som jag ville ha den. Tyvärr så måste vi ha mannens takbox på balkongen med. Förrådet e alldeles för litet.
Idag onsdag så utnyttjade jag ett par presentkort i blomsteraffären och köpte penseér i ljuslila och aprikos. Så nu kan man luta sig tillbaka och se härligheten bara invänta lön så kommer det bli lite parasoll, och kanske en stor golvlykta.






                                       



Inga kommentarer: