Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

måndag 19 april 2010

Stavar!

Jag har ju kommit på hur underbart det är att gå med stavar. Jag är ingen "motionsnisse". Men i somras kom jag på hur underbart stavarnana var, utan bantning gick jag ned några kilo och midjemåttet krympte, muskler blev till så man blev liksom omfördelad. 
Efter en kall vinter har jag nu äntligen kommit igång, försökte för en månad sen men då drabbades man av förkylningar. Men nu äntligen. Bäst är innan frukost. Då har man nåt att längta till , plus att man gjort sin halvtimma motion.

Inga kommentarer: