Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

tisdag 27 april 2010

Frustration

Det finns stunder i livet som man känner sig mer frustrerad än någonsin. Just nu är en sån "tid".
Vårat badrum/toa ska kaklas om. Redan för 1½ månad sen ville dom komma och fixa det där. Men eftersom vi inte får en ersättningslägenhet under tiden så får vi gå på toa i tvättstugan och duscha 2 hus längre bort.
Vi fick i alla fall skjuta upp det och de ringde min man och sa den 26:e april kommer vi och då ska badrum vara tomt. 
Så förra veckan slet jag som ett djur för att underlätta för alla. Men kom dom? Nä och inte hörde de av sig heller, jag ringde till Hyresbostäder och fick inga svar från dom heller. 
Jag gick upp klockan fem igår, magen var orolig och jag satt på min lediga dag och väntade.
Med min oroliga mage så bådar detta illa. Jag känner mig nästan apatisk för jag kan inte tänka på nåt annat och det svider i min mage av oro. För har vi otur så har vi fukt bakom detta kakel.
Jag vill bara gråta.

Inga kommentarer: