Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 25 april 2010

Söndag 25/4

Jag känner mig fullkomligt "down". Jag hatar mitt jobb, min chef och allt därtill. Jag har ingen lust med nåt, vill bara vara och inget mer. Har ingen lust att lägga ut i min scrapblogg, ingen kollar ändå speciellt mycket. 2-3 stycken.
Jag hade en räknare förut, den tickade på som bara den , har förstått nu att det är mina egna loggar. Nu har jag en ny räknare och den visar mer det verkliga antalet besök.
Och imorgon kommer det hantverkare och ska riva badrummet, hur glad blir man över att gå 2 hus bort och duscha och använda toan i tvättstugan och det kanske i månader. Så nu är man inte på topp humörmässigt.
Törnrosa skulle man vara ett tag, sova bort ett tag och vakna av att allt e tiptopp.
Åh varför ska alla andra va så bra? Varför kretsar just nu.....................

Inga kommentarer: