Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 28 mars 2010

Söndag och sommartid!

Alltså, jag kan inte begripa varför man ska ha ändringar i klockan när man ändå mår skit av det. Igår ändrade jag klockan ganska tidigt på kvällen för hur som helst så kan det vara psykiskt störande om man vet att man ska upp tidigt.
Så jag la mig så att säga 23 fast det var bara 22. Somnade gott och när klockan ringde imorse för att jag skulle börja jobba 7 så gick det ganska galant för att vara så tidigt. Hela dan har det varit bra flyt får jag säga.
Nu ska jag jobba måndag o tisdag med sen är det 5 dagar ledig. Längtar då jag ska till min  syster och besöka ett medium. Är det spännande eller spännande??

Inga kommentarer: