Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 10 mars 2010

Onsdag den 10 mars

Så har man då smält att det inte var nåt med mina tarmar. Känns skönt. Det är bara att hoppas att man får veta till slut varför jag har dåligt blodvärde.
Min älskade lilla dotter har varit så orolig. "Mamma om du dör tar jag livet av mig " "Jag kan inte leva utan dig" "Vad ska det bli av mig om du dör" är några kommentarer. eller "Jag vill inte vara ensam tjej och ingen förstår mig"
Det är hårt och gör ont att höra från en liten tjej på 11½. 
I påsk drar hon o jag till Skåne. Bara hon och jag, jag ska bo hos min ena syster och hon hos den andra som har en nästan jämngammal tjej. Det ska bli härligt.

Inga kommentarer: