Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 4 mars 2010

Röntgen!

Så då har man varit med om tjocktarmsröntgen. Det gick bra även om det kändes vidrigt.Man ligger där med en slang i baken och det ska in kontrast. Sen ska man snurra  på britsen så att det kommer in överallt. Efter det pumpas det in luft. Det var först i slutet som jag började få magknip. Sen var det en lång stund på toa.
Ja och än i skrivandets stund så bubblar det i magen. Men jag har i alla fall fått äta lite. Det blev "Leon´s" korvkiosk , smal grillad med mos och räksallad. Jag orkade inte äta allt.  Men trots att korv inte e en favorit så åt jag nästan hela.
Ska dricka massor i alla fall. Annars blir det förstoppning. Skönt att man e ledig från jobb imorgon.

Inga kommentarer: