Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

fredag 5 mars 2010

Fredagen den 5 mars.

Idag måste jag städa av lite. Förkylning och pyssel har satt stopp för att ta tag i det. Jag ska dock bara dammsuga och torka av golv lite. Eventuellt kommer hantverkare nästa vecka och ska byta kakel i badrum och kök. Inget jag ser fram emot. Men det är väl bara att beska med det. 
Sen ska jag hämta min dotter när hon slutar skolan för vi ska köpa present till min äldste son som blir 29 år på tisdag. Han skickade sms till mig igår och sa att han önskade King Size-täcke och påslakan till det. Så vi får väl se vad man kan hitta då. Shopping e dessutom kul, speciellt köpa presenter till sina älskade ungar.
Nej , på med racertofflorna och dammsugaren. Så blir det kanske tid för mer pyssel idag.

Inga kommentarer: