Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

måndag 28 november 2011

Inte visste jag att det var livet som sprang förbi............

Ja det där har man väl hört. Visst stämmer det. Energi som är negativ gör att man missar så mycket. Jag har missat massor. Kanske är det dags att ta mer vara på saker som är positiva.
Det finns ju en mening med allt. Det gäller bara att lyssna på sitt inre.
Hahaha...tänker DU! Nej jag är ingen allvetare. Men sen jag lyssnade på mitt inre så har jag hittat en positivare väg och jag försöker bara vara med folk så mycket det går som är positiva.
Jag ser inte hela tiden negativt i allt. Positiv energi suger jag åt mig som en svamp. Jobbigt idag? Imorgon kommer en ny dag, nya krafter.
Tack min guide och mina skyddsänglar för att min dag blev så här fin. 

Inga kommentarer: