Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 1 december 2011

torsdagsfunderng

Så vann man en lottning......Eller vad? Ja inte var det för utförligt fint jobb. Nåja....fast det hade varit kul. 


Idag har jag städat mitt vardagsrumsbord. Det är där jag belamrar mig mest med mitt pyssel. Det är dags att ha lite julfint. Dessutom kommer det besök hit två helger på rad och då vill man ju kunna sitta runt det bordet med.


Ikväll har jag varit på jobbet på min lediga tid. Vi har ätit god mat, var och en tog med sin egen. Jag hade exotisk tallrig med olika frukter, lite kött och ost. Mums! Alla drack vin och blev glada. Jag drack Loka för jag ska upp tidigt till jobb imorgon. Så var det inte tänkt från början. 


Så jag åkte hem tidigt. Passade inte in riktigt. Som vanligt!!!!

Inga kommentarer: