Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 15 juli 2010

Semesteravslut....................

Idag börjar det vemodiga att packa för imorgon bär det hemåt. Kan inte fatta att 2 veckor går så snabbt.
Igår var vi sista gången i Halmstad och bada, givetvis så var jag på Mima´s och shoppade mer scrap, lite papper och annat smått och gått. Denna gången shoppade jag bara för 700:-.....hmm.
På stranden ringde min mobil och vi fick ett jättesorgligt besked. Hunden som vi skulle få valp ifrån hade fått missfall. Hon skulle röntgas inför förlossning och det fanns inga valpar i magen. Vi grät både jag och min dotter.Nu vet vi inte alls när det kan bli valp.
Så det är mycket sorg i magen på oss alla. Så mycket av sporren att ha nåt att se fram emot är borta.

Inga kommentarer: