Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

fredag 9 juli 2010

1 vecka har gått på semestern..................

Åh vilken härlig vecka det har varit om man bortser från myggbetten som kliar hemskt.Bästa dagen var givetvis när jag shoppade loss på Mima´s i Halmstad. Jag har sålt grejerjag gjort till min syrra och kunde shoppa lite nytt och kul material. Nytt för mig i alla fall. Tur är det för några bloggcandy vinner man inte.
Igår var det sista kvällen för två av mina syskon här så sen blir det bara jag , min familj,min ena syster och hennes man. Hon hade fixat en tipspromenad för alla med dökluriga frågor. Alla fick priser som var helt underbara. Mina priser kommer på bild när jag kommit hem.
Sladden är som sagt kvar hemma.
Tagit massor av roliga och vackra foto i naturen. Ska bvli kul att göra nåt av dom. Ser fram emot att man får erbjudande om gratis framkallning och bara betala porto.
Lite sol o bad som sgat har det varit, ätit ute med svärföräldrar. På söndag åker vi en sväng till Halmstad igen för sola och bada och på kvällen bjuder dom på pizza hemma hos sig.
Idag ska jag och min syrra åka hem till henne och tvätta. Det blir en del.....

Inga kommentarer: