Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 16 maj 2010

Söndag 16.e maj

Äntligen en jobbhelg över. Det har varit en underbar helg, barnen på jobbet har mått bra, superfina arbetskamrater, och så fick jag en Award på min scrapsida av Lina. Gud vad go hon e den tjejen. Vädret har varit skapligt, lördan var det högsommarvärme.Jag har massor av ideér i mitt huvud igen. Allt känns bra just nu. Okej, jag har ont i axlar och armar, kan knappt sträcka mig efter nåt eller höja armarna. Men det går över.
Jag har beställt från Mimas, en grej jag längtat efter som man kan trycka ut ljuvlig spets i papper alla skriver MS (tog tid innan jag fatta det)och två söta stämplar från Greetings Farm.
Alla beskriver ingående vad de gör och vilket papper de har. Hur ska jag kunna det, jag bara plockar nåt i mina högar. 
Tror jag ska samla ihop en del och lotta ut till hemligt paket vartefter. En del saker har jag inte använt. (Har vill ha mera) Nej nu måste jag sova..................

Inga kommentarer: