Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

fredag 7 maj 2010

Fredag 7/5

Äntligen fredag! trodde väl aldrig att denna veckan skulle ta slut. Men nu är det tid för vila och pyssla. Jag har haft så ont i ryggen denna veckan, men efter massage och värktabletter så börjar det bli bättre. Så nu hoppas jag på njutning av ledig helg. Nästa vecka blir inte så kul. Måndag, lönesamtal med chefen. Aldrig kul..sen tisdag röntgen av magsäck som verkar vara jobbig med kontrast och gasbildande tabletter. Sen får man se hur mycket gas som e kvar nästa dag, annars får man bli hemma. Sen är det jobbarhelg.
Så jag hoppas på fint väder denna helg.

Inga kommentarer: