Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

lördag 1 maj 2010

Mitt badrum då och nu!

Mitt liv känns som ett litet helvete just nu! 
Här kommer förklaringen. Första bilden är mitt badrum DÅ---->


Det andra är mitt badrum NU---->För ett par månader fram om vi har otur. Det beror på hur snabbt det torkar. För vi har en fläkt som surrar dygnet runt. Supernice om man har tinnitus som jag. Jag håller på att bli galen.

1 kommentar:

Linapyssel sa...

Fyyy f... jag önskar du kunde ta me dig familjen och flytta hit tills allt var fixat!!! Jga lider med dig!!!
Våga inte lägga ner din blogg...då kommer jag personligen med stekpannan i högsta hugg!! kag ÄLSKSAR att se dina fina skapelser så det är så!!!

Ska nog komma på ett sätt att muntra upp dig!!!
Må väl min kära vän...det måste finnas ett skäl till att jag hjälpte dig den där första gången!!!
kramar Lina