Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

torsdag 7 december 2017

Mitt nya jag

Heja mig !!!
Nu har jag tränat i snart 1½ månad. 26 oktober började jag. Det går jättebra, över förväntan och en tanke är "Varför har jag inte börjat tidigare"? Det svaret vet jag ju redan och hade jag haft samma kurage som nu så hade jag börjat tidigare. 
Har jag minsta lilla tur trots att jag har åldern emot mig så hoppas man att så mycket hud som möjligt drar ihop sig. Jag förväntar inga underverk, men en förhoppning .
Resultat, jodå....en och annan centimeter har krympt och hela -3½ kg. 
Det är bra att det inte går för fort och jag har mina mål och mina drömmar. Nej, inte bikini/beach 2018 . Jag har lite idéer och funderingar .
Jag lyssnar på en seriebok "Summer Karlsson" säsong 2 är jag på. Om en kvinna som också tränar för ett mål och gå ned i vikt. Det är peppande i min värld.

Inga kommentarer: