Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 24 december 2017

Julafton 2017

Ja då är julafton snart slut. Allt började redan igår med uppesittarkväll och äldsta sonen som bjöd och lagade mat till oss. Sen spelade vi hela familjen Bingolotto och umgicks. Efter midnatt blev jag gratulerad med paket och sång för det är min födelsedag idag.
Dagen har haft fullspikat schema. Besök på kyrkogården och tända ljus. Sen grötlunch och skinkmacka. 
Sen tårta och Kalle Anka och hans vänner klockan 15.00 , efter det julklappsutdelning innan barnen åker vidare till sin pappa.
Maken och jag äter julmat själva och hamnar i paltkoma. 
Imorgon drar jag till gymmet igen enligt schema.

Inga kommentarer: