Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 12 februari 2012

Mår dåligt .................

Jag mår så vansinnigt dåligt just nu. För lite sömn. Massor av tryck från jobbet med ett tvång om att jobba natt. Jag har ångest. Ren jäkla ångest. Jag vet inte hur jag ska orka.

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Det där är så svårt att svara på. Jag har ju själv bränt ut mig fullständigt och då är det ju så lätt att säga att "ta det lugnt" eller "säg nej" eller "se till att vara hemma ett tag"... Men jag vet ju att det inte alltid går. Och jag vet hur lätt man blir uträknad. Trots att man var den duktiga...

Men jag kan iallafall säga att ingenting i Ditt liv är viktigare än att du börjar må bra igen. Att du får varva ner.

Varma kramar!