Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 9 mars 2011

30 år sen....

Det är på barnen man ser att tiden går. Så sant, så sant. Idag är det 30 år sen jag blev mamma för första gången till den ljuvligaste lilla unge. Johan en älskad och välkommen kille. 
Idag är han så stor och lång att man måste titta upp för att se hans ansikte. 
Livet med honom har varit  underbart , han har varit ett riktigt A-barn. 
Däremot har det varit en massa hinder på vägen , kanske en del av livets prövningar. 
Så jag ångrar inte en sekund att jag valde honom före ett liv som inte var värt ett dugg. Livet med Johan blev det bästa i mitt liv.

Inga kommentarer: