Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

lördag 11 november 2017

Tankar på kvällen

Man tror man har sitt liv på ett speciellt sätt.
Man är så tacksam för att man har det bra.
Man har det drägligt, och i mina mått mätt bra.
Så säger man, nu får det vara nog. 
Det räcker nu, jag måste fokusera på mig.
Man testas man och man försöker 
hålla huvudet över vattenytan. 
När livet raseras om och om igen.
Men det ordnar sig, det gör ju det . 
Men då har man förlorat något på vägen.
För att man sa ifrån.
Var det värt det? 
Ja förmodligen, det räddade mig.
💪
Styrkan att vilja 

Inga kommentarer: