Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

söndag 4 november 2012

Modell för en dag !

Det har varit höstlov för mina barn och diverse aktiviteter har gjorts. Barnen har fått komma i fokus , på så vis att de har fått visa vad de kan. Som att laga mat och baka.
Min dotter fick också en stor uppgift att försöka göra slingor i mitt hår för det har jag hört ska förvilla de grå håren.
Det blev strålande perfekt. Jag vart jättenöjd. 
Som pricken över i:et så bokade jag en dag med henne på "Modellfabriken ". Där blev vi sminkade och fotograferade ihop. En upplevelse i sig. Men dyrt, för ville man ha några foto så fick man betala dyrt, men det var det värt. Ett minne för livet. Här är ett smakprov på bilderna.






Inga kommentarer: