Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

lördag 17 september 2011

Lek med blek...

Fick en tidning häromdan, tidningen "Nära" . Omslagsbilden visar bl.a. Benny Rosenkvist med bländande vita tänder. Hmmm...när jag var på storseans så var hans tänder inte så vita. Nepp, nu ska vi leka lite med photshop tänkte jag. Googlade mig fram till ett tips....och vo´la:
Som f.d. rökare vill man inte alltid le på bild.....men det kan man numera redigera  om bilden  blir bra innan man framkallar.  1 års rökfri den26/9 Wow! 
Nu blev de kanske lite vita i överkant men ändå med fullgott exempel. Jag e  nöjd, jättenöjd.
Nu har jag annars fullt upp framöver. Ska gå en kurs i taktil massage och en kurs i tecken som stöd. Använder det i mitt jobb. Gått kursen tidigare men lagt av mig lite, så jag behöver få igång det bättre för att göra mig mer förstådd bland de barn som svarar bra på tecken. Ska bli jättekul
Sen ska jag på allvar träna meditation. Ska också bli kul. Det andliga drar i mig väldigt mycket.

Inga kommentarer: