Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

onsdag 27 april 2011

Välkommen till min trädgård!

Som jag skrev igår, det är så svårt att inte vara avundsjuk på alla som påtar och göra fint i sina trädgårdar. Jag kommer aldrig mer få en trädgård om jag inte vinner pengar och blir skuldfri. Mitt liv kommer förbli att vända på varje öre. Mitt öde? Ja kanske, vem vet vad jag var i mitt förra liv. Kanske ska jag dra lärdom, jag vet inte. 
Hur som offrade jag 500:- idag till "min trädgård" , det innebär dra in på så mycket annat. Men det kanske det är värt.  Så välkommen....till min trädgård.
Några krukor på ett hängbord på balkongen.


Jag missunnar ingen att ha det bra. Jag har valt mitt liv, det är bara som jag kan förändra det. Men som mitt liv är nu så går det inte. Jag har skulder minst 10 år till och om 10 år orkar man nog inte det.
Men välkommen till  min balkong på fika.




Inga kommentarer: