Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

tisdag 5 oktober 2010

Mellan Himmel och Jord!

Ikväll har jag varit på föreläsning och storseans med det kända mediumet Benny Rosenqvist. Det var bra, men lite av en repris för min del. Han berättade lite av det jag redan läst i hans böcker och hade en del inlägg som fick publiken att skratta. Paus i halvlek sen var det seans och ett fåtal i publiken fick chans till kontakt. Jag köpte en bok :




Han signerade den i slutet och den har tänkvärda ordspråk som jag kanske kan lägga in i ett brev eller annat.
Kommer jag gå på fler såna här saker? Kanske, men jag tror nog mer att jag vill gå mer för min egen skull och inte med halva stan.

Inga kommentarer: