Dagboken

Dagbok, ja varför inte. Om man inte har nån direkt att dela sin vardag med mer än sin man så kan det vara skönt att få skriva av sig om inget annat. Den som vill läsa bjuder jag på det.Positiva, negativa, bittra, gnälliga och underbara inlägg. Men det är mina tankar.

tisdag 20 februari 2018

Uppdatering

Det händer inte mycket med kroppen tycker jag. Jag fortsätter med mitt gymmande 3-4 gånger i veckan. Det kan vara så att muskler väger mer än fett och att det är då man ska vara ihärdig. Vilket jag är. 
Jag har ju hållit på nu i fyra månader drygt. Jag är väl inte så duktig med kosten, men när man ser lite mer resultat så kanske den biten kommer med. 
Det är ju lite som när man slutade röka, man kan inte sluta med allt. 
Nu har jag rutinen i alla fall. 
Jag har haft en "vision" jag ser mig själv jogga lätt. Idag var jag ensam på gymmet och tänkte, nu jäklar ska jag testa. 1 min joggade jag, hade nog kunnat mer. Men jag tänker att jag måste ta det försiktigt. Öka då och då. Jag skall nog få till det.

Inga kommentarer: